SEO

SEO în cuvinte simple. Pentru a crea conținut de calitate, care să întoarcă rezultate, trebuie să înțelegi, mai întâi, ce și cum caută clienții tăi, dar și să anticipezi cum va evolua acest mecanism. Iar pentru asta este nevoie de o analiză complexă a cuvintelor cheie, înțelegerea pieței concurențiale, a industriei și a tendințelor culturale.

SEO

Pentru a crea conținut de calitate, care să întoarcă rezultate, trebuie să înțelegi, mai întâi, ce și cum caută clienții tăi, dar și să anticipezi cum va evolua acest mecanism. Iar pentru asta este nevoie de o analiză complexă a cuvintelor cheie, înțelegerea pieței concurențiale, a industriei și a tendințelor culturale.

Strategii SEO

SEO (Search Engine Optimization) este procesul de optimizare a site-urilor web în vederea indexării, în mod organic, în topul primelor rezultate afișate de motoarele de căutare. Dar, pentru asta este nevoie ca motoarele de căutare să înțeleagă, într-un mod cât mai clar și transparent care sunt produsele și serviciile oferite.

Și aici începe magia!

Procesul SEO este unul complex. În contextul în care Google investește permanent pentru a rămâne cel mai bun motor de căutare, regulile SEO se modifică de la an la an. Ceea ce înseamnă că și strategia SEO trebuie analizată și adaptată constant.

Cu alte cuvinte, în era tehnologiei AI motoarele de căutare reprezintă liantul care determină ce răspunsuri primesc clienții la întrebările lor – prioritizând conținutul de calitate, clar, transparent, dar mai ales optimizat pentru toate dimensiunile de dispozitive folosite.

Succesul stă în capacitatea de a targeta clienții exact în momentul în care aceștia caută exact produsele / serviciile pe care le oferi. O strategie eficientă de targetare își are bazele în procesul de înțelegere a nevoii clienților și a dinamicii din spatele procesului de cumpărare.

Alături de o strategie eficientă, conținutul joacă un rol la fel de important în procesul de optimizare pentru motoarele de căutare. Conținutul aduce trafic gratuit pe site, dar contribuie și la creșterea loialității față de brand și poziționarea acestuia ca favorit.

Pentru a crea conținut de calitate, care să întoarcă rezultate, trebuie să înțelegi, mai întâi, ce și cum caută clienții tăi, dar și să anticipezi cum va evolua acest mecanism. Iar pentru asta este nevoie de o analiză complexă a cuvintelor cheie, înțelegerea pieței concurențiale, a industriei și a tendințelor culturale.

Expertiză

  • Realizare audit SEO tehnic (on-page, off-page, backlink, crawling, robotxt, sitemap, starea heading h1 – dimensionare corectă, corectare duplicate, completare headinguri lipsă)
  • Realizare și implementare strategie SEO
  • Optimizare website
  • Administrare backend site
  • Audit cuvinte cheie și optimizare conținut
  • Stabilire și implementare strategie de conținut.

Madame Says: SEO într-o poveste!

V-am povestit despre ziua când imaginea unei pânze de păianjen a căpătat alte valențe pentru mine? Alfasem de curând că voi primi o casă doar a mea, o casă digitală unde să fie invitată toată lumea.

               Creatorul meu se uita de minute bune la o pânză de păianjen. Într-un final a spus:

Imaginează-ți că, indiferent cum arată, fiecare website are forma unei pânze de păianjen. Pentru a afla care este conținutul fiecărei pânze, motoarele de căutare trimit niște păianjeni mici să se cațăre pe ele. Cu cât pânza are o structură mai ușor accesibilă și mai clară, cu atât păianjenii prind încredere și culeg mai multe informații pe care le recomandă apoi utilizatorilor. Acesta este procesul SEO!