Web Analytics: partenerul din umbra marilor succese!
Cu o presiune tot mai mare de a crește rata de recuperare a investiției (ROI), obținerea și analizarea corectă a datelor furnizate de web analytics a devenit crucială.
Indiferent că vorbim despre rețelele de socializare, web site, trafic organic sau campanii publicitare, informația este și aici cheia succesului. Astăzi nu mai este suficient să răspunzi la întrebarea: „Ce funcționează?” Scopul principal al marketerilor este folosirea volumului imens de date pentru a descoperi ce a funcționat în trecut și pentru a anticipa optimizările și strategiile corecte.
Serviciile de web analytics sunt parte integrantă a managementului afacerii online. Ele contribuie proactiv la generarea, analizarea și implementarea strategiilor de business în baza rapoartelor obținute de la toolurile Google (Analytics, Trends, Search Console), precum și analizele insghts furnizate de rețelele de socializare.
Analizarea informațiilor din aceste rapoarte permite obținerea unei viziuni holistice a performanței strategiilor de marketing pe toate canalele. Astfel, putem asigura interpretarea corectă și identificarea clară a următorilor pași pentru eficientizarea campaniilor de marketing. De asemenea, această abordare permite recomandarea corectă a fracționării bugetelor în funcție de performanța fiecărui canal, astfel încât fiecare leu să fie investit strategic și eficient.
Cu alte cuvinte:
Odată cu introducerea serviciilor web analytics marketingul a căpătat o nouă dimensiune.
Când vorbim despre aceste rapoarte, vorbim despre date măsurabile. Să nu ignorăm, însă, volumul imens de date colectate prin toolurile de raportare și analiză. Pentru a le valorifica în favoarea business-ului tău ele trebuie interpretare corect, aprofundate și identificați cu exactitate metricii pe care vrei să îi urmărești.
De ce?
Întrebarea acesta simplă este de multe ori cheia succesului extragerii informațiilor de care ai nevoie. De ce media de timp petrecută de vizitatori pe site-ul meu este de doar 1:31 secunde? De ce bounce rate-ul depășește 60%? De ce Reach-ul pe Facebook este de 2000+ și Engagementul sub 50?
La toate aceste întrebari și multe altele răspunsul stă în abilitatea de a pătrunde informația în profunzimile ei și de a identifica acele valori potrivite fiecărui obiectiv setat.
Expertiză – Managementul afacerii online prin:
- Generarea, analizarea și implementarea rapoartelor generate de toolurile Google (Google Analytics, Google Trends, Google Search Console)
- Generarea, analizarea și implementarea rapoartelor generate de Facebook Insights
- Generarea, analizarea și implementarea rapoartelor generate de Instagram Insights
- Generarea, analizarea și implementarea rapoartelor generate de Pinterest Insights
- Generarea, analizarea și implementarea rapoartelor generate de LinkedIn Insights.