Lăsând definițiile la o parte, viziunea noastră despre serviciile de consultanță este ca o întâlnire la cafea cu un prieten cu viziune obiectivă, din exterior. Altfel spus, ți s-a întâmplat vreodată să fii prea prins în proiectul tău, încât să pierzi din vedere imaginea de ansamblu? E ok! Cu toții trecem prin asta!
Pentru eficiența strategiilor de marketing, trebuie realizată mai întăi o analiză holistică a campaniilor de marketing implementate anterior. De asemenea, auditul de marketing este esențial înainte de a formula o concluzie.
Mai presus, serviciile de consultanță trebuie să țină cont de specificul industriei din care face parte fiecare companie.
Nu există o măsură universală care se potrivește tuturor!
Compania ta, brandul tău, viziunea ta sunt diferite de cele ale competiției, și tocmai de aceea serviciile de consultață trebuie personalizate. Poziționarea brandului în raport cu publicul țintă, piața concurențială și cultura organizațională sunt esențiale pentru definirea lacunelor și pentru a umple spațiile libere.
Scopul serviciilor de consultanță de acest gen este să folosească obiectivele companiei ca elemente-cheie în formularea strategiei de marketing.
Expertiză:
- Audit și consiliere
- Analiză de marketing
- Formulare strategie