Consultanță

Compania ta, brandul tău, viziunea ta sunt diferite de cele ale competiției, și tocmai de aceea serviciile de consultanță trebuie personalizate. Poziționarea brandului în raport cu publicul țintă, piața concurențială și cultura organizațională sunt esențiale pentru definirea lacunelor și pentru a umple spațiile libere.

Consultanță

Compania ta, brandul tău, viziunea ta sunt diferite de cele ale competiției, și tocmai de aceea serviciile de consultanță trebuie personalizate. Poziționarea brandului în raport cu publicul țintă, piața concurențială și cultura organizațională sunt esențiale pentru definirea lacunelor și pentru a umple spațiile libere.

consultanta madame seo

Lăsând definițiile la o parte, viziunea noastră despre serviciile de consultanță este ca o întâlnire la cafea cu un prieten cu viziune obiectivă, din exterior. Altfel spus, ți s-a întâmplat vreodată să fii prea prins în proiectul tău, încât să pierzi din vedere imaginea de ansamblu? E ok! Cu toții trecem prin asta!

Pentru eficiența strategiilor de marketing, trebuie realizată mai întăi o analiză holistică a campaniilor de marketing implementate anterior. De asemenea, auditul de marketing este esențial înainte de a formula o concluzie.

Mai presus, serviciile de consultanță trebuie să țină cont de specificul industriei din care face parte fiecare companie.

Nu există o măsură universală care se potrivește tuturor!

Compania ta, brandul tău, viziunea ta sunt diferite de cele ale competiției, și tocmai de aceea serviciile de consultață trebuie personalizate. Poziționarea brandului în raport cu publicul țintă, piața concurențială și cultura organizațională sunt esențiale pentru definirea lacunelor și pentru a umple spațiile libere.

Scopul serviciilor de consultanță de acest gen este să folosească obiectivele companiei ca elemente-cheie în formularea strategiei de marketing.

Expertiză:

  • Audit și consiliere
  • Analiză de marketing
  • Formulare strategie

Madame Says: Consultanță într-o poveste!

Astăzi am ieșit la o cafea. Mi-am petrecut după-amiaza povestind cu o prietenă. Sincer aveam nevoie de asta! Mâine seară particip la un eveniment și nu eram sigură ce să port. Imediat cum a auzit asta, prietena mea a scos telefonul și mi-a prezentat ultimele tendințe. A urmat apoi o analiză extinsă asupra siluetei mele, stilului pe care îl prefer, coafură și make-up alese, accesorizare, etc. Și pe cât de mult m-a distrat reacția prietenei mele, am realizat un lucru: astăzi am primit consultanță. Factorii de analiză prezentați mai sus au fost identificați corect, ceea ce a dus la alegerea ținutei potrivite!

               Asemeni intâmplării mele, identificarea corectă a factorilor de analiză reprezintă cheia succesului serviciilor de consultanță personalizate.