Publicitate online
Înainte de a investi bani în publicitate, indiferent că vorbim despre motoarele de căutare sau rețelele de socializare este nevoie să îți cunoști audiența.
Înainte de a investi bani în publicitate, indiferent că vorbim despre motoarele de căutare sau rețelele de socializare este nevoie să îți cunoști audiența.
Înainte de a investi bani în publicitate, indiferent că vorbim despre motoarele de căutare sau rețelele de socializare este nevoie să îți cunoști audiența.
Publicitate Online
Publicitatea online, împreună cu o strategie SEO și Social Media eficiente, reprezintă acel ingredient care poate oferi superioritate unui brand în motoarele de căutare și pe rețelele de socializare.
Înainte de a investi bani în publicitate, indiferent că vorbim despre motoarele de căutare sau rețelele de socializare este nevoie să îți cunoști audiența.
Să fim serioși! Scopul nici unei campanii de marketing nu este „aruncarea banilor pe fereastră”. „Să facem și noi asta că e în trend!”
Tocmai de aceea este foarte important să știi mai întăi toate obiectivele campaniei, clienții, procesul de căutare și evoluția acestuia. Acest mix de informații are ca scop final livrarea unor anunțuri relevante pentru căutările publicului tău, oferind, mai departe, soluția potrivită nevoilor sale.
Pentru optimizarea bugetelor și maximizarea investiției, campaniile de publicitate online trebuie adaptate fiecărei platforme pe care rulează. Fiecare rețea de căutare și fiecare motor de căutare au propriile reguli. În consecință, strategiile de conținut, regulile pentru crearea campaniilor și monitorizarea rezultatelor trebuie adaptate.
Nu! Atât motoarele de căutare, cât și rețelele de socializare aduc plusvaloare și vizibilitate afacerii tale. Cheia succesului este să înțelegem corect comportamentul audienței vizate pe fiecare dintre ele.
La fel ca toți ceilalți, astăzi am fost și eu la cumpărături. Ce fel de cumpărături? Spațiu publicitar. Și, da, am intrat și eu la „cabina de probă”, astfel încât să aleg varianta care mi se potrivește cel mai bine. Doar că…a mea cabină de probă este formată din algoritmi și analize. Trec apoi în următoarea încăpere, unde minți și mâini dibace „croiesc” cel mai bun outfit de prezentare. Și gata sunt!